ביטקוין – איך אפשר להשתמש בו?

במשך שנים רבות ולמעשה עד היום, שולטים בכלכלה המטבעות  הרשמיים של מדינות או גושי מדינות. קרי דולר, יורו, לירה שטלינג, יין יפני ומטבעות אחרים. בעזרתם אנחנו מבצעים עסקאות שונות באופן פיזי, ברכישת מוצרים פיננסיים, העברות בין בנקים, תשלומים ומסחר בין המטבעות עצמם.

אך בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות שינוי מסוים בתחום, בזכות כניסתם של מטבעות מבוזרים. הכוונה למטבעות שאינם נשלטים על ידי ממשלות או בנקים מרכזיים, ונסחרים דרך האינטרנט על ידי סוחרים שונים, הם נסחרים וכן ניתן לחסוך אותם בתוכניות שונות. מי שרוצה, יכול גם למכור אותם תמורת מטבעות פיזיים רגילים.

אחד המטבעות הפופולאריים ביותר בשוק המטבעות המבוזרים הוא ביטקוין. מטבע מבוזר, אשר איננו נשלט על ידי אף ממשלה או אף בנק מרכזי. למעשה זה מטבע דיגיטלי שנכרה דרך אתרי אינטרנט באמצעות קודים מיוחדים וכל מי שרוצה לסחור בו, צריך לפתוח חשבון מיוחד, אישי, לרכוש מטבעות ביטקוין ואז הוא יכול להתחיל להשתמש בו.

 

איך אפשר לעשות בו שימושים?

עד לפני מספר שנים, השימוש היחידי שהתאפשר באמצעות ביטקוין הוא מסחר בין סוחרי מטבעות או סוחרים באינטרנט שהשתמשו בו לצורכי מסחר בין מטבעות או מוצרים פיננסיים אחרים. הסיבה לכך היתה מאוד פשוטה, אף אחד לא השתמש במטבע מחוץ לעולם האינטרנט, וההנחה היתה שלא ייעשה בו שום שימוש אחר.

עם השנים זה השתנה. היום אנחנו יכולים למצוא הרבה יותר שימוש בביטקוין לצרכים שונים ומגוונים. ישנם בתי עסק שמשלמים שכר בביטקוין במדינות שונות בארה"ב, ישנן חברות שמוכרות לקבל את המטבע כתשלום למוצרים ושירותים שהיא מספקת, וישנן חברות גדולות שמספקות כלים ואפשרויות למסחר בביטקוין. זה נכון גם לגבי חברות אשראי מסוימות המוכנות להמיר נקודות של עסקאות לביטקוין.

רבים סבורים שבעתיד, ככל שהשימוש במטבע יהפוך להיות פופולארי יותר, כך נוכל לראות יותר חברות ואנשים עושים בו שימוש באופן תדיר לצרכים שונים, לצד שימוש במטבעות רגילים. ההסבר לכך הוא פשוט, זה מאוד נוח, יעיל, פשוט, וגם יוצר אחידות בקרב גולשים ומשתמשים בכל רחבי העולם.

 

איך משתמשים נכון בביטקוין?

בשביל לעשות שימוש נכון במטבע, צריך ללמוד כל מה שניתן עליו. לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד כלים שיעזרו לנו בתהליך הלמידה ויספקו לנו את החומרים הרלוונטיים. מדובר על כלים וחומרים כגון מאמרים וסרטונים, אנחנו גם יכולים למצוא גורמים שונים שנוכל להיעזר בהם לשם כך.

מי שרוצה להתחיל ולסחור בביטקוין, יכול לעשות זאת באמצעות חשבונות דמה, אשר ישמשו אותו בשביל להבין איך להתנהל, ולאחר מכן, עם הזמן הוא יכול להשתמש במטבע בצורה אמיתית ונכונה, למסחר או לצרכים אחרים. בעזרת החשבון דמה, תהיה לנו אפשרות ללמוד איך להתנהל מבלי להפסיד ומבלי שיצטרך לקבלת החלטות משמעותיות.

תוכן עניינים
אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו! אנחנו המגזין המוביל בארץ המביא לכם את התוכן המקיף והמקצועי ביותר בכל התחומים הכי מעניינים בחצור והסביבה!

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
סדנא לקראת גיוס
סדנא להדרכת הורים למתבגרים לפני גיוס

גיוס לצה"ל הוא שלב מעבר משמעותי עבור צעירים, המלווה לעיתים בחששות וקשיי הסתגלות. הורים למתבגרים העומדים לפני גיוס עשויים להתמודד עם חוסר וודאות לגבי הדרך הנכונה לתמוך בילדיהם. סדנאות הדרכה להורים יכולות לספק כלים, ידע ותמיכה שיסייעו להם ללוות את ילדיהם המתגייסים בצורה מיטבית.

למאמר המלא »
משאבות שטיפה בלחץ גבוה: מעצמת הניקוי האולטימטיבית

כשמדובר בניקיון, הכלים הנכונים יכולים לעשות את כל ההבדל. משאבות שטיפה בלחץ גבוה הן מעצמת הניקוי האולטימטיבית, ומציעות רמת כוח ניקוי שפתרונות אחרים פשוט לא יכולים להשתוות. במאמר זה נשווה משאבות לשטיפה בלחץ גבוה עם פתרונות ניקוי אחרים כדי להראות את העליונות של משאבות אלו.

למאמר המלא »
הכנת נר
מדריך מומחים: בחירת חומרי גלם לנרות שישדרגו כל חדר

דמיינו שאתם נכנסים לחלל שבו הבהוב האור העדין והלחישה המרגיעה של ניחוח מעוצב בקפידה משפרים באופן מיידי את מצב הרוח ואת תחושת הרווחה שלכם. הפיתוי של נר עשוי להפליא יכול לשנות את האווירה של כל חדר, ולהפוך אותו למקום מפלט לרגיעה והתחדשות. אבל האם אי פעם תהיתם איזו אלכימיה סודית כרוכה ביצירת הפלאים הקטנים האלה שמאירים את בתינו ולבנו?

למאמר המלא »
תסכול
התקדמות בטיפול באין אונות: חקר טיפול בגלי הלם

צרכנות ובריאות מינית כבר מזמן שלובות זו בזו, עם מגוון רחב של מוצרים ושירותים הזמינים לטיפול באין אונות. טיפול פורץ דרך שזכה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות הוא טיפול בגלי הלם. מאמר זה נועד להתעמק בהיבטים השונים של טיפול באימפוטנציה בגלי הלם, ולשפוך אור על יעילותו והיתרונות הפוטנציאליים עבור אנשים הסובלים ממצב זה.

למאמר המלא »

לפרטים ומידע נוסף חייגו 052-0000000
או כתבו לנו