מהן אפשרויות הטרגוט הזמינות לנו ב-Google Ads?

כולם כבר מבינים כי אפשרויות הטרגוט הן אלה שהופכות כל קמפיין בינוני לקמפיין מוצלח. אם תדעו איך לטרגט את הקהל שאליו מופנית המודעה תוכלו להרוויח מעל ומעבר למצופה. מי שלא ישתמש בכלי הזה כמו שצריך ימצא את עצמו מתקשה לנפץ את תקרת הזכוכית. כדי שתוכלו להבין איך לטרגט כמו אלופים יהיה עליכם להכיר את האפשרויות שהאופציה הזאת מביאה. כל פעם יהיה עליכם לבחור באפשרות הטרגוט שאמורה להצעיד אתכם אל התוצאה הרצויה. יכול להיות כי פעם אחת תעדיפו לטרגט בדרך אחת, ופעם אחת תעדיפו לטרגט בדרך אחרת. קידום ממומן בגוגל מצריך מכם לעשות את ההתאמות הדרושות טרם תחילת העבודה.

 

טרגוט מודעות לפי מיקומים גיאוגרפיים

אתם יודעים כי המודעה שאתם מפרסמים פונה לאוכלוסייה באזור מסוים? אין סיבה שהמודעה תתפרסם לאנשים שלא נמצאים באותו אזור באותה נקודת זמן. לכן אחת מאפשרויות הטרגוט הכי נפוצות היא טרגוט על פי מיקום גיאוגרפי. לגוגל יש את היכולת לדעת איפה כל אחד מאיתנו נמצא או איפה בדיוק אנו מתגוררים. עם כמה שזה יכול להישמע קריפי באוזניכם, זה כוח משמעותי לכל אותם מפרסמים. תהיה לכם היכולת לדעת כי אתם מפרסמים את הקמפיין רק בעיר או באזור מסוים. כך תחסכו המון כסף שככל הנראה היה הולך לחינם.

 

טרגוט מודעות לפי תחומי עניין

החיפושים שלכם בגוגל מעידים על תחומי העניין שלכם באופן חד משמעי. הרי לא תחפשו דברים שלא מעניינים אתכם, כאלה שתרצו לקבל לגביהם מידע. טרגוט קהל בגוגל יכול להיעשות על פי תחומי העניין שנגזרים כתוצאה מאותם חיפושים. תוכלו לוודא כי מי שמחפש מוצר או שירות דומה למוצר או לשירות שלכם ייחשף למודעה. זוהי עוד דרך מעולה למנוע מצב שבו הפרסום יתפרסם מבלי שהוא יהיה מכוון מטרה. מי שמחפש אחסון אתרים ככל הנראה יקבל מודעה על אחסון Cloudways או כל אחסון אחר. מי שלא מתעניין באחסון לא אמור לקבל מודעה בנושא הזה כי הוא פחות מתעניין בו. 

 

טרגוט מודעות לפי קהל דומה

לכל אחד מאיתנו יש פרופיל ייעודי שאותו גוגל בנתה על פי האלמנטים השונים. היא יודעת לאפיין אותנו בכל מיני מובנים, כך שהיא לגמרי מכירה אותנו. זה לא סוד כי כל דבר שאנו רוצים לחפש או למצוא נעשה זאת באמצעות גוגל. טרגוט בגוגל יכול להיעשות על פי הפרופיל שלנו בהשוואה לפרופילים של אנשים אחרים. אם יהיו אנשים שדומים לנו מבחינת העדפות ככל הנראה נחפש פחות או יותר את אותם הדברים. טרגוט של מודעות במסגרת קידום ממומן בגוגל יכול להיות מופנה לאותם פרופילים. כלומר אנו נחשף למודעות שעניינו פרופילים אחרים שדומים לנו. כמו שאותם פרופילים יחשפו למודעות שעניינו אותנו בשלב כזה או אחר.    

תוכן עניינים
אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו! אנחנו המגזין המוביל בארץ המביא לכם את התוכן המקיף והמקצועי ביותר בכל התחומים הכי מעניינים בחצור והסביבה!

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
סדנא לקראת גיוס
סדנא להדרכת הורים למתבגרים לפני גיוס

גיוס לצה"ל הוא שלב מעבר משמעותי עבור צעירים, המלווה לעיתים בחששות וקשיי הסתגלות. הורים למתבגרים העומדים לפני גיוס עשויים להתמודד עם חוסר וודאות לגבי הדרך הנכונה לתמוך בילדיהם. סדנאות הדרכה להורים יכולות לספק כלים, ידע ותמיכה שיסייעו להם ללוות את ילדיהם המתגייסים בצורה מיטבית.

למאמר המלא »
משאבות שטיפה בלחץ גבוה: מעצמת הניקוי האולטימטיבית

כשמדובר בניקיון, הכלים הנכונים יכולים לעשות את כל ההבדל. משאבות שטיפה בלחץ גבוה הן מעצמת הניקוי האולטימטיבית, ומציעות רמת כוח ניקוי שפתרונות אחרים פשוט לא יכולים להשתוות. במאמר זה נשווה משאבות לשטיפה בלחץ גבוה עם פתרונות ניקוי אחרים כדי להראות את העליונות של משאבות אלו.

למאמר המלא »
הכנת נר
מדריך מומחים: בחירת חומרי גלם לנרות שישדרגו כל חדר

דמיינו שאתם נכנסים לחלל שבו הבהוב האור העדין והלחישה המרגיעה של ניחוח מעוצב בקפידה משפרים באופן מיידי את מצב הרוח ואת תחושת הרווחה שלכם. הפיתוי של נר עשוי להפליא יכול לשנות את האווירה של כל חדר, ולהפוך אותו למקום מפלט לרגיעה והתחדשות. אבל האם אי פעם תהיתם איזו אלכימיה סודית כרוכה ביצירת הפלאים הקטנים האלה שמאירים את בתינו ולבנו?

למאמר המלא »
תסכול
התקדמות בטיפול באין אונות: חקר טיפול בגלי הלם

צרכנות ובריאות מינית כבר מזמן שלובות זו בזו, עם מגוון רחב של מוצרים ושירותים הזמינים לטיפול באין אונות. טיפול פורץ דרך שזכה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות הוא טיפול בגלי הלם. מאמר זה נועד להתעמק בהיבטים השונים של טיפול באימפוטנציה בגלי הלם, ולשפוך אור על יעילותו והיתרונות הפוטנציאליים עבור אנשים הסובלים ממצב זה.

למאמר המלא »

לפרטים ומידע נוסף חייגו 052-0000000
או כתבו לנו